שאלות תשובות.

שאלות תשובות- לא בטוחים מאיפה להתחיל? ריכזנו עבורכם את השאלות הנפוצות ביותר. דף זה ימשיך להתעדכן לאורך הזמן, אך בכל מקרה ניתן למצוא מידע יותר מקיף ומעמיק בעמוד המאמרים שלנו.

יש לי הערות/הצעות לשיפור. עם מי מדברים?

איתנו! בחלק העליון של המערכת ישנו לחצן "דווח על בעיה". מעבר ליכולת לדווח שם על תקלות, ניתן לפנות אלינו ישירות בכל נושא לרבות הצעות לייעול ושיפור.

איפה אוכל לראות את כתב התביעה הקטנה שייצא?

כתב התביעה הקטנה יישלח לכתובת הדוא"ל שהוזנה בהליך ההרשמה למערכת ויהיה ניתן לראות את כתב התביעה הקטנה בכל עת גם באזור האישי.

איך משלמים?

איך משלמים? באשראי, בדף תשלום מאובטח שיופיע בשלב האחרון לפני קבלת קובץ כתב התביעה. המערכת מקבלת את כל סוגי כרטיסי האשראי. מיד עם סיום תהליך הכנת התביעה, תופק עבורך חשבונית מס-קבלה שתשלח לכתובת הדוא"ל עימה נרשמת למערכת.

יש לי תקלה. עם מי מדברים?

איתנו! אין צורך להתחיל לחייג ולהמתין לנציגי שירות – אפשר פשוט לפתוח קריאה באתר לפי סוג התקלה: בחלק העליון של המערכת ישנו לחצן "דווח על בעיה". שם ניתן לדווח על כל תקלה והצוות שלנו יענה בכתובת המייל שהמשתמש/ת מסר/ה, תוך מקסימום של 72 שעות. בנוסף, ניתן לפנות אלינו בעמוד יצירת הקשר שבאתר.

התשלום הוא גם בעבור הגשת התביעה לבית המשפט?

תלוי אך ורק בך. אפשר לשלם רק על הפקת כתב התביעה ואפשר לשלם גם עבור שירות הגשה באמצעות שליח משפטי. כמובן שאין חובה להגיש עם שליח משפטי וניתן לבצע את ההגשה ללא כל עלות אונליין (דרך נט המשפט) או לגשת באופן עצמאי לבית המשפט הרלוונטי. להרחבה ניתן לעיין בתנאי השימוש באתר, או במאמר על התהליך אחרי הפקת כתב התביעה.

תוך כמה זמן כתב התביעה יוגש לבית-המשפט?

אנו מתחייבים להשתדל לבצע את ההגשה בהקדם האפשרי ועד 14 ימי עסקים. זאת, למעט במקרים של פגרות בית-המשפט או אילוצים. הכל מפורט בתנאי השימוש שלנו. רק מזכירים: אתם יכולים לשלם רק על הפקת כתב התביעה דרך המערכת ולהגיש אותו באופן עצמאי לחלוטין אונליין דרך אתר הרשות השופטת "נט המשפט" או לגשת פיסית לבית המשפט.

האתר נגיש?

בוודאי שהאתר נגיש. כפי שמפורט בהצהרת הנגישות שלנו באתר, אנו עשינו ועושים כל שביכולתנו על מנת להנגיש את המערכת בכל העת. אמנם, ישנם פערים טכנולוגיים מסוימים שלא תמיד הצלחנו או נצליח להנגיש בצורה מלאה, אך אנו עסוקים בלשפר ולהשתפר כל העת.

לא קיבלתי חשבונית למייל. למי פונים?

החשבוניות מופקות ונשלחות על-ידי חברת הייפ פתרונות תשלום בע"מ (Hyp). ראשית, כדאי לבדוק האם הודעת הדוא"ל עם החשבונית אולי הגיעה בטעות לתיבת הספאם. אם ההודעה לא שם, ניתן לפנות לחברת הייפ לפי הפרטים המופיעים באתר שלה (https://www.ezcount.co.il/blog/hyp) ו/או לפנות אלינו.

ואם אני לא מרוצה מכתב התביעה שיצא; אקבל החזר כספי?

ניתן לבצע החזר כספי בעבור אגרת בית המשפט והגשת התביעה במידה וטרם שולמו/יצאו למשלוח. כפי שכתוב בתנאי השימוש באתר (בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן), הפקת כתב התביעה היא עסקה שלא ניתנת לביטול והחזר כספי. מי שבוחר להפיק כתב תביעה באמצעות המערכת, חייב לקחת זאת בחשבון.

למי פונים בענייני נגישות?

לבקשת אדם עם מוגבלות, אנו נמסור מידע על מנת להנגיש לו מידע ולקבל שירות. המידע הנ"ל יימסר כאמור על-ידי התאמת נגישות המתאימה למוגבלותו.

ככול שמצאת תקלה, התקשית עם ממשק הנגישות, יש לך רעיונות כיצד לשפרו או שתרצה לחוות עליו דעה, יותר מנשמח לשמוע ממך במייל: [email protected]. אנו מבטיחים לעשות את מירב ומיטב המאמצים על מנת ליתן מענה הולם בנסיבות ולטפל בתקלות במהירות האפשרית.

1 2
צ'אט עם נציג

תפריט נגישות