בוודאי שהאתר נגיש. כפי שמפורט בהצהרת הנגישות שלנו באתר, אנו עשינו ועושים כל שביכולתנו על מנת להנגיש את המערכת בכל העת. אמנם, ישנם פערים טכנולוגיים מסוימים שלא תמיד הצלחנו או נצליח להנגיש בצורה מלאה, אך אנו עסוקים בלשפר ולהשתפר כל העת.
איתנו! אין צורך להתחיל לחייג ולהמתין לנציגי שירות – אפשר פשוט לפתוח קריאה באתר לפי סוג התקלה: בחלק העליון של המערכת ישנו לחצן "דווח על בעיה". שם ניתן לדווח על כל תקלה והצוות שלנו יענה בכתובת המייל שהמשתמש/ת מסר/ה, תוך מקסימום של 72 שעות. בנוסף, ניתן לפנות אלינו בעמוד יצירת הקשר שבאתר.
המערכת מאובטחת מאוד! מעבר לאבטחה השוטפת של האתר והמערכת, התקנו ככלי אבטחה נוסף, סיסמה מורכבת ואישית לכל משתמש/ת שאינה חשופה לאיש מלבדו/ה. כמובן שבאחריות המשתמש לנהוג בסיסמה בחכמה ולמנוע מצדדים שלישיים גישה – עקיפה או ישירה – לסיסמה שקיבל. בנוסף, התשלום מבוצע בדף מאובטח של חברת הסליקה, בתקן האבטחה המתקדם PCI. לחברות האשראי המובילות (ישראכארט […]
המשתמשים בדינו יקבלו את ההודעות הבאות (שאינן דבר-פרסומת): (1) רישום למערכת וקבלת סיסמה; (2) כתב התביעה הקטנה מוכן; (3) כתב התביעה הוגש; (4) תקלה הנוגעת לתהליך הפקת והגשת כתב התביעה; (5) מענה לקריאת שירות שהמשתמש/ת פתח/ה או מענה לפניות; (6) חשבונית עסקה בגין התשלום (שנשלחת ישירות מספק הסליקה); (7) סקר חוויית שירות כדי שנדע מה […]