צרכנות

מכתב התראה לפני תביעה ונקיטת הליכים משפטיים לדוגמה. מתי חייבים לשלוח? מה כותבים במכתב התראה? דרכים לשליחתו? ומה עושים אם לא ענו?

מאמרים בנושא תביעת צרכנות- מהי תביעה צרכנית?

תביעת צרכנות כוללת בתוכה מספר נושאים עיקריים- המחיר בקופה שונה מהמחיר שעל המוצר? שיבוש בטיסה? ספאם? הטכנאי איחר? הרכבת איחרה? כיצד תובעים? איך מקבלים את הפיצוי?

מי אנחנו? דינו הוא סטארט-אפ ישראלי שהוקם במטרה לתת מענה לחוסר הקריטי של טכנולוגיה משפטית זמינה בעולם התביעות הקטנות. מדובר בטכנולוגיה הראשונה והיחידה מסוגה בתחום התביעות הקטנות.

השירות שלנו מותאם להוראות הרשות השופטת, חיסכון של כ- 75% בעלויות, שאלון מותאם משתמש, תוסף צירוף מסמכים, 14 דקות והתביעה מוכנה.

כחלק מהפיתוח הטכנולוגי והנגשת השירות, המערכת כוללת מעטפת עזרים מובנים (כמו אשף הסיוע, כלי הסברה, הזנת מסמכים למפתח נספחים סדור.

המערכת שלנו יודעת להתאים את לשון התביעה- זכר/נקבה/יחיד/רבים ועוד).

מכתב התראה לפני תביעה: למה צריך את זה ומכתב לדוגמה

נוצר בתאריך: 07/09/2023

מכתב התראה לפני תביעה ונקיטת הליכים משפטיים לדוגמה. מתי חייבים לשלוח? מה כותבים במכתב התראה? דרכים לשליחתו? ומה עושים אם לא ענו?

לא קיבלתם הודעה נפרדת על תום תקופת ההטבה? העסקה מבוטלת

נוצר בתאריך: 09/06/2023

עוסק שנתן לצרכן הטבה לתקופה קצובה, אינו רשאי להעלות את המחיר בתום התקופה מבלי להודיע לצרכן שתקופת ההטבה עומדת להסתיים.

הסכם התקשרות עם לקוח: הסעיפים שחייבים להיות בפנים

נוצר בתאריך: 16/05/2023

הסכם התקשרות עם לקוח הוא אחד מהמסמכים החשובים לכל בעל-עסק. אלו הסעיפים שחייבים להיות בהסכם התקשרות ומה עושים אם הלקוח מפר אותו? ביטול עסקה

"חוק שש הדקות": הגבלת זמן ההמתנה למענה טלפוני אנושי

נוצר בתאריך: 01/01/2023

מה זה חוק שש הדקות וכיצד הוא מגביל את זמן ההמתנה? מתי הוא חל ומתי לא? מה הדין לגבי עוסק שהפר את הוראותיו? והאם חוק שלוש הדקות כבר לא רלוונטי?

הוכרע בעליון: לינק "הסר" בפרסומת לא מפחית פיצוי בתביעת ספאם

נוצר בתאריך: 05/12/2022

אחרי דשדוש בפסיקה נקבע שאפשרות הסרה מרשימת תפוצה באמצעות לינק הסרה שכלולה בפרסומת, אינה שיקול לטובת הפחתת גובה הפיצויים בתביעת ספאם

פיצוי – כסף על הרצפה – 5 זכויות שאתם חייבים להכיר

נוצר בתאריך: 07/11/2022

זכויות וחוקי צרכנות שונים מקנים זכות לפיצוי ללא הוכחת נזק. המאמר יסקור בתמצית חמישה מקרים שכיחים מאוד שצרכנים רבים אפילו לא ערים לזכויותיהם

יש לנו את זה?

דינו מביא בשורה בתחום התביעות הקטנות בישראל! שברנו את מחירי השוק, ואנחנו חוסכים ללקוחות שלנו המון זמן וכאב ראש.
עם דינו, אין תביעה קטנה מידי.

תפריט נגישות