שאלות תשובות.

שאלות תשובות – לא בטוחים מאיפה להתחיל? ריכזנו עבורכם את השאלות הנפוצות ביותר. דף זה ימשיך להתעדכן לאורך הזמן, אך בכל מקרה ניתן למצוא מידע יותר מקיף ומעמיק בעמוד המאמרים שלנו.

אתם שולחים לי פרסומות?

המשתמשים בדינו יקבלו את ההודעות הבאות (שאינן דבר-פרסומת): (1) רישום למערכת וקבלת סיסמה; (2) כתב התביעה הקטנה מוכן; (3) כתב התביעה הוגש; (4) תקלה הנוגעת לתהליך הפקת והגשת כתב התביעה; (5) מענה לקריאת שירות שהמשתמש/ת פתח/ה או מענה לפניות; (6) חשבונית עסקה בגין התשלום (שנשלחת ישירות מספק הסליקה); (7) סקר חוויית שירות כדי שנדע מה לשמר ומה לשפר.

ככול שיחול שינוי מהותי במדיניות הפרסומים שלנו, אנו כמובן נבקש את הסכמת המשתמש/ת מראש. להרחבה ניתן לעיין במדיניות הפרטיות שלנו.

המערכת מאובטחת?

המערכת מאובטחת מאוד! מעבר לאבטחה השוטפת של האתר והמערכת, התקנו ככלי אבטחה נוסף, סיסמה מורכבת ואישית לכל משתמש/ת שאינה חשופה לאיש מלבדו/ה. כמובן שבאחריות המשתמש לנהוג בסיסמה בחכמה ולמנוע מצדדים שלישיים גישה – עקיפה או ישירה – לסיסמה שקיבל.

בנוסף, התשלום מבוצע בדף מאובטח של חברת הסליקה, בתקן האבטחה המתקדם PCI. לחברות האשראי המובילות (ישראכארט ו-ויזה) ישנו גם מנגנון אבטחה נוסף (3D-SECURE) אשר שולח למשתמש קוד אישי זמני לנייד/למייל כדי לוודא שאכן הוא זה שמבצע את העסקה.לפרטים נוספים ראו את מדיניות הפרטיות שלנו.

יש לי תקלה. עם מי מדברים?

איתנו! אין צורך להתחיל לחייג ולהמתין לנציגי שירות – אפשר פשוט לפתוח קריאה באתר לפי סוג התקלה: בחלק העליון של המערכת ישנו לחצן "דווח על בעיה". שם ניתן לדווח על כל תקלה והצוות שלנו יענה בכתובת המייל שהמשתמש/ת מסר/ה, תוך מקסימום של 72 שעות. בנוסף, ניתן לפנות אלינו בעמוד יצירת הקשר שבאתר.

יש לי הערות/הצעות לשיפור. עם מי מדברים?

איתנו! בחלק העליון של המערכת ישנו לחצן "דווח על בעיה". מעבר ליכולת לדווח שם על תקלות, ניתן לפנות אלינו ישירות בכל נושא לרבות הצעות לייעול ושיפור.

האתר נגיש?

בוודאי שהאתר נגיש. כפי שמפורט בהצהרת הנגישות שלנו באתר, אנו עשינו ועושים כל שביכולתנו על מנת להנגיש את המערכת בכל העת. אמנם, ישנם פערים טכנולוגיים מסוימים שלא תמיד הצלחנו או נצליח להנגיש בצורה מלאה, אך אנו עסוקים בלשפר ולהשתפר כל העת.

למי פונים בענייני נגישות?

לבקשת אדם עם מוגבלות, אנו נמסור מידע על מנת להנגיש לו מידע ולקבל שירות. המידע הנ"ל יימסר כאמור על-ידי התאמת נגישות המתאימה למוגבלותו.

ככול שמצאת תקלה, התקשית עם ממשק הנגישות, יש לך רעיונות כיצד לשפרו או שתרצה לחוות עליו דעה, יותר מנשמח לשמוע ממך במייל: [email protected]. אנו מבטיחים לעשות את מירב ומיטב המאמצים על מנת ליתן מענה הולם בנסיבות ולטפל בתקלות במהירות האפשרית.

לא קיבלתי את כתב התביעה במייל. למי פונים?

כתב התביעה זמין להורדה בכל עת באזור האישי. בנוסף, מומלץ לבדוק אם הודעת הדוא"ל הגיעה לתיבת הספאם. אם שני המקרים לא עזרו, מומלץ לבקר בעמוד "איך זה עובד" באתר וכן כמובן, ניתן לפנות אלינו ישירות.

לא קיבלתי חשבונית למייל. למי פונים?

החשבוניות מופקות ונשלחות על-ידי חברת הייפ פתרונות תשלום בע"מ (Hyp). ראשית, כדאי לבדוק האם הודעת הדוא"ל עם החשבונית אולי הגיעה בטעות לתיבת הספאם. אם ההודעה לא שם, ניתן לפנות לחברת הייפ לפי הפרטים המופיעים באתר שלה (https://www.ezcount.co.il/blog/hyp) ו/או לפנות אלינו.

דינו חתיך. האם הוא פנוי?

דינו מעדיף לשמור על פרטיות בעניין. אבל תמיד אפשר לנסות 😉

1 2

תפריט נגישות