סלקום

בית המשפט העליון דן בערעור על תביעה ייצוגית נגד סלקום וקבע: עוסק שנתן לצרכן הטבה לתקופה קצובה, חייב להודיע לצרכן שתקופת ההטבה עומדת להסתיים.

נטען שסלקום העלתה את המחיר של תוכנית "סלקום טריפל" אחרי 12 חודשים ממועד ההצטרפות אליה.

זאת, מבלי לתת ללקוחותיה הודעה עצמאית על העלאת מחיר החבילה, בסמוך לתום תקופת ההנחה.

סלקום לא הכחישה שלא מסרה הודעה כאמור אך טענה כי ציינה זאת בחשבוניות ללקוח, וזה מבחינתה מספיק.

טענת סלקום נדחתה תחת קביעה שהתנהלות זו מנוגדת לחוק הגנת הצרכן המחיל על עוסקים "חובת יידוע" רחבה יותר.

פטיש בית המשפט העליון

לא קיבלתם הודעה נפרדת על תום תקופת ההטבה? העסקה מבוטלת

נוצר בתאריך: 09/06/2023

עוסק שנתן לצרכן הטבה לתקופה קצובה, אינו רשאי להעלות את המחיר בתום התקופה מבלי להודיע לצרכן שתקופת ההטבה עומדת להסתיים.

יש לנו את זה?

דינו מביא בשורה בתחום התביעות הקטנות בישראל! שברנו את מחירי השוק, ואנחנו חוסכים ללקוחות שלנו המון זמן וכאב ראש.
עם דינו, אין תביעה קטנה מידי.

תפריט נגישות