עמוד הבית » בית המשפט העליון
בית המשפט העליון דן בערעור על תביעה ייצוגית נגד סלקום וקבע: עוסק שנתן לצרכן הטבה לתקופה קצובה, חייב להודיע לצרכן שתקופת ההטבה עומדת להסתיים.
בית-המשפט העליון חיזק את הקביעה כי על "נמען ספאם" לא חלה חובת הקטנת נזק והתנהגות המעוול היא שעומדת למבחן.
אך להבדיל מעניין גלסברג שראה באפשרות הסרה דבר חיובי, בעניין חזני דווקא עמד על הסכנות הטמונות בלחיצה על לינקים שכאלה.
מכאן נקבע שאפשרות הסרה לא תהווה שיקול להפחתת הפיצוי.
הודעה בחשבוניות זה לא מספיק, צריך גם לשלוח מסרון:
בשנת 2020 הוגש ערעור על החלטת המחוזי לבית המשפט העליון. העליון הניח מספר קביעות שלימים ירעידו את אמות הסיפים של חברות התקשורת.
סעיף 13 לחוק הגנת הצרכן עוסק מחויב לתת לצרכן הודעה שתקופת ההתקשרות צפויה להסתיים והדברים יפים גם לסיום הטבה לתקופה קצובה.
עוסק שנתן לצרכן הטבה לתקופה קצובה, אינו רשאי להעלות את המחיר בתום התקופה מבלי להודיע לצרכן שתקופת ההטבה עומדת להסתיים.
אחרי דשדוש בפסיקה נקבע שאפשרות הסרה מרשימת תפוצה באמצעות לינק הסרה שכלולה בפרסומת, אינה שיקול לטובת הפחתת גובה הפיצויים בתביעת ספאם
דינו מביא בשורה בתחום התביעות הקטנות בישראל! שברנו את מחירי השוק, ואנחנו חוסכים ללקוחות שלנו המון זמן וכאב ראש. עם דינו, אין תביעה קטנה מידי.
תפריט נגישות
השירות המקיף ביותר, במחיר הטוב ביותר רק 299 ש"ח