אופן השימוש במערכת של דינו הוא פשוט וקל. אז איך זה עובד? דינו יגיש לכם את השאלות הרלוונטיות לפי הסדר וילווה אתכם לאורך התהליך באמצעות הסברים.
כדי להשתמש במערכת, תחילה יש להרשם אליה:
לאחר השלמת כל הפרטים ואישור תקנון האתר ומדיניות הפרטיות, תוכלו ללחוץ על כפתור ההרשמה. שימו לב: פרטי ההרשמה ישמשו כפרטי התובע הראשי וישמשו עבור פרטי החשבונית.
על-מנת לשמור על חשבונכם, הסיסמה החדשה תישלח לכתובת המייל שהזנתם. בכך, אנו שומרים עליכם מפני שימוש בסיסמאות פשוטות אשר ניתן לנחש.
ועכשיו, לחלק האמנותי: כעת תוכלו ללחוץ על הכפתור הגדול ולהתחיל לעבוד על התביעה שלכם!
כעת, בחרו את סוג התביעה שאתם רוצים להגיש ובהתאם לבחירתכם, יטען השאלון המתאים (בתוך הקטגוריות הראשיות, ישנן גם קטגוריות משנה).
לאחר שסיימתם למלא את השאלון, המערכת תעביר אתכם לעמוד "תצוגה מקדימה" בו תוכלו לסקור את כל השאלות והתשובות שלכם. זיהיתם נתון שאתם רוצים לשנות? כל עוד לא חתמתם, ניתן לחזור לעריכה כמה פעמים שצריך.
כעת, תתבקשו להוסיף את חתימת התובע/ת (או חתימות התובעים/ות). שימו לב: התביעה לא תוגש עד שתאשרו את התוצר הסופי. וגם אז, תוכלו לבצע שינויים.
השלב האחרון הוא שלב התשלום. תוכלו לבחור מתוך 2 אפשרויות:
הפקת התביעה ללא הגשה (ניתן לבצע הגשה באופן עצמאי ולחסוך עלויות)
הפקה והגשה של התביעה באמצעות השליחים של דינו (מחיר עלות בלבד)
כעת, נותר רק להמתין ליצירת התביעה!
התביעה תשלח אליכם למייל שהזנתם בהרשמה וכן תהיה זמינה להורדה בכל עת באזור האישי. ראיתם את כתב התביעה ורציתם לשנות משהו? אין שום בעיה: המסמך שיתקבל יהיה בפורמט word, ולכן ניתן לעריכה חופשית לפי שיקול דעתכם. אנא, עברו על הנתונים וודאו שאלו אכן הנתונים הרצויים.
למי מכם שמכין את התביעה דרך טלפון נייד, מומלץ לפתוח את הקובץ הסופי במחשב (טלפונים מסוימים לא תומכים באופן מלא במסמכי word ולעיתים מציגים מסמכים חלקיים).