ארכיונים: Faq

פניה בענייני נגישות: ככול שמצאת תקלה, התקשית עם ממשק הנגישות, יש לך רעיונות כיצד לשפרו או שתרצה לחוות עליו דעה, יותר מנשמח לשמוע ממך במייל..

למי פונים בענייני נגישות?

נוצר בתאריך: 30/01/2023

לבקשת אדם עם מוגבלות, אנו נמסור מידע על מנת להנגיש לו מידע ולקבל שירות. המידע הנ"ל יימסר כאמור על-ידי התאמת נגישות המתאימה למוגבלותו. ככול שמצאת תקלה, התקשית עם ממשק הנגישות, יש לך רעיונות כיצד לשפרו או שתרצה לחוות עליו דעה, יותר מנשמח לשמוע ממך במייל: [email protected]. אנו מבטיחים לעשות את מירב ומיטב המאמצים על מנת […]

דינו חתיך. האם הוא פנוי?

נוצר בתאריך: 11/01/2023

דינו מעדיף לשמור על פרטיות בעניין. אבל תמיד אפשר לנסות 😉

האתר נגיש?

נוצר בתאריך: 11/01/2023

בוודאי שהאתר נגיש. כפי שמפורט בהצהרת הנגישות שלנו באתר, אנו עשינו ועושים כל שביכולתנו על מנת להנגיש את המערכת בכל העת. אמנם, ישנם פערים טכנולוגיים מסוימים שלא תמיד הצלחנו או נצליח להנגיש בצורה מלאה, אך אנו עסוקים בלשפר ולהשתפר כל העת.

יש לי הערות/הצעות לשיפור. עם מי מדברים?

נוצר בתאריך: 11/01/2023

איתנו! בחלק העליון של המערכת ישנו לחצן "דווח על בעיה". מעבר ליכולת לדווח שם על תקלות, ניתן לפנות אלינו ישירות בכל נושא לרבות הצעות לייעול ושיפור.

יש לי תקלה. עם מי מדברים?

נוצר בתאריך: 11/01/2023

איתנו! אין צורך להתחיל לחייג ולהמתין לנציגי שירות – אפשר פשוט לפתוח קריאה באתר לפי סוג התקלה: בחלק העליון של המערכת ישנו לחצן "דווח על בעיה". שם ניתן לדווח על כל תקלה והצוות שלנו יענה בכתובת המייל שהמשתמש/ת מסר/ה, תוך מקסימום של 72 שעות. בנוסף, ניתן לפנות אלינו בעמוד יצירת הקשר שבאתר.

המערכת מאובטחת?

נוצר בתאריך: 11/01/2023

המערכת מאובטחת מאוד! מעבר לאבטחה השוטפת של האתר והמערכת, התקנו ככלי אבטחה נוסף, סיסמה מורכבת ואישית לכל משתמש/ת שאינה חשופה לאיש מלבדו/ה. כמובן שבאחריות המשתמש לנהוג בסיסמה בחכמה ולמנוע מצדדים שלישיים גישה – עקיפה או ישירה – לסיסמה שקיבל. בנוסף, התשלום מבוצע בדף מאובטח של חברת הסליקה, בתקן האבטחה המתקדם PCI. לחברות האשראי המובילות (ישראכארט […]

1 2 3 4 5 6 15

יש לנו את זה?

דינו מביא בשורה בתחום התביעות הקטנות בישראל! שברנו את מחירי השוק, ואנחנו חוסכים ללקוחות שלנו המון זמן וכאב ראש.
עם דינו, אין תביעה קטנה מידי.

תפריט נגישות