כל אולם המשתמש דרך קבע למטרות הבאות: קולנוע, תיאטרון, הופעות, קונצרטים, אופרה, מחול, דיון, הרצאה, ישיבות, קריאה. הדבר כולל גם את המסדרונות ושדרות העמודים של מקום כזה. ניתן לאפשר חדר נפרד לחלוטין שהוקצה לעישון, ובלבד ששטחו לא יעלה על 25% מהשטח שהוקצה לציבור להמתנה בהפסקות. חדר זה צריך להיות עם שירותיי אוורור תקינים ומבלי שיגרום […]
מהי הפרה צרכנית (הפרות צרכניות) ואילו הפרות צרכניות מחייבות לשלוח מכתב התראה כתנאי להגשת תביעה בגין פיצויים וללא הוכחת נזק? הצרכן ביקש להשיב מוצר (שלא עקב פגם) בהתאם למדיניות החזרת הטובין, והעוסק סירב להשיב את מלוא התמורה ששולמה לו (ובלבד שלא חלה הרעה במצב המוצר). היה פער בין המחיר המוטבע על המוצר למחירו בקופה, והעוסק […]
אנו מתחייבים להשתדל לבצע את ההגשה בהקדם האפשרי ועד 14 ימי עסקים. זאת, למעט במקרים של פגרות בית-המשפט או אילוצים. הכל מפורט בתנאי השימוש שלנו. רק מזכירים: אתם יכולים לשלם רק על הפקת כתב התביעה דרך המערכת ולהגיש אותו באופן עצמאי לחלוטין אונליין דרך אתר הרשות השופטת "נט המשפט" או לגשת פיסית לבית המשפט.
כתב התביעה זמין להורדה בכל עת באזור האישי. בנוסף, מומלץ לבדוק אם הודעת הדוא"ל הגיעה לתיבת הספאם. אם שני המקרים לא עזרו, מומלץ לבקר בעמוד "איך זה עובד" באתר וכן כמובן, ניתן לפנות אלינו ישירות.
החשבוניות מופקות ונשלחות על-ידי חברת הייפ פתרונות תשלום בע"מ (Hyp). ראשית, כדאי לבדוק האם הודעת הדוא"ל עם החשבונית אולי הגיעה בטעות לתיבת הספאם. אם ההודעה לא שם, ניתן לפנות לחברת הייפ לפי הפרטים המופיעים באתר שלה (https://www.ezcount.co.il/blog/hyp) ו/או לפנות אלינו.